تحریک انگیزه با 10 راه عملی در زمانی که آن را احساس نمی‌کنید - قسمت دوم

تحریک انگیزه با ۱۰ راه عملی در زمانی که آن را احساس نمی‌کنید – قسمت دوم

تحریک انگیزه با 10 راه عملی در زمانی که آن را احساس نمی‌کنید - قسمت دوم

همانطور که در قسمت اول این مقاله برای شما دوستان عزیز گفتیم
و قول داده بودیم که راههای تحریک انگیزه را برای شما بیاوریم در این مقاله قسمت دوم آماده شده و بدون هیچ حاشه‌ای به ۵ مورد آخر می‌رسیم.

۶- انگیزه‌ بخش دیگر صاحبان کسب و کار باشید

هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه کمک کردن به دیگران به شما انگیزه دهد.
نه تنها انگیزه بخش بلکه باعث می‌شود تا شما به دیدی وسیع‌تر دست یابید.
دیگران وقتی تجربه‌ها و چالش‌های مشابه شما را مشاهده ‌می‌کنند امیدوار می‌شوند تا دوباره شروع کنند.
به علاوه احساس خوبی به دیگر صاحبان کسب و کار هدیه می‌دهید و آن احساس تغییر است.
پس یک معامله برد برد است چون شما هم برای برای تقویت انگیزه‌های خود به آنها کمک کرده‌اید.
به دنبال سایت‌ها و یا مراکزی باشید که برای کمک به کسب و کارها به دنبال مربیانی مثل شما هستند و در آنها ثبت نام کنید.
در تالارهای گفتگو می‌توانید کسانی را پیدا کنید که به دانش و تخصص شما نیاز دارند تا شما آنها را راهنمایی کنید.
فراموش نکنید که انرژی که شما می‌گذارید به شما بر می‌گردد این یک قانون است.

 

۷- یک برنامه و مسیر را تنظیم کنید، سپس آن را تغییر دهید

یک برنامه و مسیر مشخص به شما کمک می‌کند تا با بهره‌وری و تعادل در مسیری درست قرار بگیرید و مسیر خود را حفظ کنید.
برای پیدا کردن یک برنامه و مسیر پیشنهاد می‌کنم مقاله برنامه کسب و کار کامل با ۷ گام توصیه شده مدیران ارشد را حتما مطالعه کنید.
باین حال با گذشت زمان همین برنامه می‌تواند اثری متفاوت برای شما داشته و مرگ کسب و کار شما را باعث شود و معکوس عمل کند!

تغییر کنید!

چون برای شما تکراری و خسته کننده خواهد شد تا شما انگیزه خود را از دست بدهید.
از برنامه و مسیر خود به عنوان اسکلت کسب و کار خود استفاده کنید.
اما در عین حال هر هفته و یا هر ماه روش‌های خود را تغییر دهید.
توجه کنید برنامه و مسیر همان است، فقط روش‌ها تغییر می‌کند.تغییر کنید
این تغییرات به شخصیت شما وابسته است؛
چرا که دیواری از یک‌نواختی می‌تواند برای برخی از افراد مانند یک سد عمل کند و جلوی پیشرفت آنها را بگیرد.
پس شما باید روشی متفاوت را در پیش بگیرید
که در زمان و مکان‌های مختلف با انعطاف بوده و تغییر می‌کند تا مسیر برای شما جالب و تحریک کننده شود.
در حالی که بر اساس برنامه خود به سمت هدف خود می‌روید.

۸- در فعالیت‌های الهام بخش غرق شوید

بدانید که ارتباط عاطفی با محتوا‌های انگیزه بخش شما را هر لحظه به سمت بالا و بالاتر هدایت می‌کند.
همینطور برای اینکه دیگران را در این فعالیت‌ها وارد کنید
کافیست تجربیات خود و کارکنان و همکارانتان را در وبلاگ و یا وبسایت خود یا شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
در جستجوی کانال‌ها، وبلاگ‌ها و سایت‌ها و مقالاتی باشید
که در مورد انگیزه و انگیزه بخشی فعالیت می‌کنند.

سپس این محتوا‌ها را با دوستان و آشنایانی که خواهان پیشرفت هستند به اشتراک بگذارید تا شما هم در این مسیر قرار بگیرید.
در کنفرانس و سخنرانی‌های رهبران الهام بخش شرکت کنید و تجربیات جدیدی کسب کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

۹- به جامعه خود کمک کنید.

ممکن است درک نکنید که کسب‌وکار کوچک شما در حال حاضر تاثیر مثبتی بر جامعه دارد. ۲۸.۸ میلیونتجارت کوچک در سال ۲۰۱۶ وجود داشت که ۹۹.۷ درصد از شرکت‌های آمریکایی را تشکیل می‌دادند.

 همانطورکه دیوید ام.کربی در هافینگتون پست نوشت:
تجارت‌های کوچک برای آینده ایالات‌متحده حیاتیهستند.” کسب‌وکار شما در حال افزایش اقتصاد محلی است.

دیگر وقت آن است که از فکر کردن به سمت عمل حرکت کنیم.کمک به دیگران
شما می‌توانید از طریق کمک‌های خیر‌یه و کار داوطلبانه به جامعه خود کمک کنید.

شما با این کمک‌ها می‌توانید تعامل بیشتری
با جامعه خود داشته باشید و در عین کمک کردن مخاطبین زیادی را به سمت کسب و کار خود جلب کنید حتی اگر از مخاطبین هدف شما نباشند.

فراموش نکنید کمک‌های شما دوباره به شما باز می‌گردد.

۱۰- تک روی نکنید

گاهی اوقات صاحب یک کسب و کار در تنهایی به سر می‌برد به خصوص اگر یک مرد باشد.
تمام وقت خود را در تنهایی به سر نکنید، چون با انگیزه ماندن مشکل‌تر می‌شود.
در عوض یک شبکه حمایتی برای خود بسازید که شما را برای الهام بخشی هر چه بیشتر تشویق کند.
این تیم حمایتی می‌تواند یک مربی کسب و کار، همسر،
یا بهترین دوست و یا صاحب یک کسب و کار کوچک باشد.

همچنین، کار کردن به تنهایی مانع از انجام برخی کارهای دیگر در لیست می‌شود، زیرا شما زمان دیگری برای انجام کارها بعد از پوشش دادن
 نقش‌ها و مسئولیت‌ها در کسب‌وکار ندارید.

اگر شما بتوانید قدری هزینه کنید و منابعی در دسترس داشته باشید می‌توانید فریلنسرها را استخدام کنید تا بسیاری از این وظایف را پوشش دهند و شما به کارهایی مهم‌تر برسید.

از دست دادن بازدید کننده و یا مشتری طبیعی است و برای هر کسب و کار در یک نقطه اتفاق می‌افتد.
روی آن تمرکز نکنید و اجازه ندهید که این مساله به شما فشار بیاورد.
از توصیه‌های گفته شده در بالا استفاده کنید؛ خواهید دید که بازگشت انگیزه و حتی رشد روزافزونی را مشاهده خواهید کرد.
بعد از آن مشتری‌ها و یا بازدیدکنندگان زیادی را دوباره جذب خواهید کرد.

منبع: https://www.entrepreneur.com

ترجمه شده در تحریریه ۷ پدیده دنیای فکر 

 

دوستان در همین زمینه مقالات زیر پیشنهاد می‌شود

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

avatar
  Subscribe  
اطلاع از