هدف‌‌ گذاری به سبک بانجی جامپینگ

هدف‌‌ گذاری به سبک بانجی جامپینگ

نقطه اشتراک هدف‌ گذاری و پرش بانجی

 هدف‌‌ گذاری و بانجی چه ربطی به هم دارند؟! شاید این اولین سوالی باشد که به ذهن شما می‌رسد.
نقطه اشتراک چیزی نیست به جز ماجراجویی که در ورزش بانجی جامپینگ فرد باید این خصلت را داشته باشد. و افراد این رشته در حوزه افراد ماجراجو قرار می‌گیرند.

در غیر اینصورت فرد تا بالای برج می‌رود اما موقع پرش با یک نگاه از ارتفاع از پرش منصرف می‌شود.
دوستان در ورزش بانجی جامپینگ در صورت اطلاع شما
قبل از پرش، فرد از نظر جسمی و روحی و… مورد آزمایش و سوال قرار می‌گیرد.

محاسبات، طول طناب، وزش باد و… مورد برسی قرار می‌گیرد و چک می‌شود تا پرش بدون هیچ مشکلی انجام شود.

 

برای پرش جرات دارید؟

حالا سوال این است که شما برای پرش جرات دارید؟
البته اشتباه نکنید نه از روی سکوی بانجی توچال بام تهران،
بلکه پرش از روی سکوی هدف‌ گذاری و حرکت به سوی اهدافی که تعیین می‌کنید.
البته اولین شرط داشتن جرات و جسارت است که در پرش شما خیلی تاثیر گذار است.
دوستان عزیز بدانید که شما باید جسارت خود را بالا ببرید و خود را لایق بهترین‌ها بدانید.
شاید برخی افراد جرات و جسارت را از والدین خود به ارث برده باشند؛
و یا در محیط به درجه‌ای از جسارت رسیده باشند و این خصلت را کسب کرده باشند؛
اما شما هم می‌توانید این خصلت را در خود تقویت کنید و برای رسیدن به شروع هدف ‌گذاری‌ خود سریعتر اقدام کنید.

محاسبات طول زمان به سوی هدف گذاری

 همانطور که گفتیم در پرش بانجی محاسباتی انجام می‌شود.
شما در راه رسیدن به هدف خود چه محاسباتی را انجام داده‌اید؟
هدف‌‌ گذاری به سبک بانجی جامپینگ
در بانجی طول طناب باید طوری باشد که فرد با زمین برخورد نکند؛
در رسیدن شما به هدف طول زمان رسیدن باید منطقی باشد و اگر بیشتر از مقدار محاسبات شما باشد شما به اهداف خود نمی‌رسید
و این یعنی در محاسبات اشتباه کرده‌اید. اما در بانجی یک چنین اشتباهی یعنی برخورد با زمین و تمام…
پس لطفا در موقع هدف گذاری و تعیین زمان به خود سخت بگیرید و در عمل اجازه ندهید عوامل بی‌ارزش باعث طولانی شدن زمان رسیدن به هدف شما شوند.

محاسبات جهت هدف گذاری در بازار کسب و کار

جهت باد در هنگام پرش از سکوی بانجی از فاکتور‌های مهم است.
در هدف گذاری ما نیز جهت بازار و خواست مشتری‌ها است که این فاکتور مهم را می‌سازد.
شما باید بدانید که بازار خدمات و کالای شما در یک هفته، یک ماه و یک سال گذشته به چه سمتی سیر کرده است؟
آیا نزولی است و یا صعودی؟ شاید ذائقه مشتریان و کاربران شما به مرور زمان عوض شده باشد، همانطور که جهت و سرعت باد تغییر می‌کند
در جهان امروز و در عصر اطلاعات خیلی زود دیر می‌شود.
هدف‌‌ گذاری
روزی همه با یاهو مسنجر و فیسبوک کار می‌کردند و در ارتباط بودند؛
اما در عرض چند سال شبکه‌های اجتماعی موبایلی به راحتی جایگزین آنها شدند.
پس هشیار باشید و به موقع تغییر کنید
در غیر اینصورت کالا و خدمات شما کم رنگ می‌شود.
در دنیای کسب و کار باید جسارت داشت و راه‌های جدید را امتحان کرد و مانند یک ورزشکار بانجی از سکوی مرتفع پرش کرد تا به اهداف خود برسید.

 

نتیجه گیری

دوستان عزیز منتظر نمانید محاسبات جهت بازار را برسی کنید و حرکت کنید طناب‌های اهداف را محکم به پای خود ببندید، حالا وقت پرش است به سوی هدف خود پرواز کنید.
بدانید کسانی که تا بالای سکو بروند و از آنجا منصرف شوند برای همیشه در خود احساس ضعف و ترس می‌کنند.
منتظر پرش شما جسوران بازار کسب و کار هستیم به امید یک پرش موفق.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دانلود رایگان
کتاب نه، من فیل نیستم!
با 5 تکنیک پیروزی 100% تست شده

آیا می‌خواهید همین امروز موفق شوید؟
آیا می‌خواهید باورهای غلط خود را تغییر دهید؟
پس این کتاب ارزشمند را از دست ندهید.
برای تغییر باورهای غلط با تکنیک‌های عملی!
کتاب برام بفرست
No, I
close-link
پیشاپیش یلدا مبارک! از کد تخفیف yalda97 با 40% تخفیف برای تمام خرید‌ها از جمله عضویت ویژه  تا ساعت 24 روز  30 آذر ماه لذت ببرید 
رفتن به فروشگاه
close-image